Wednesday, April 30, 2008

:+:Jln2 merayap ku d jLnRya:+:

hmmph well kn actuallynya kn dri 2604 til 304 ani aku mcm byk jln2 hehe bkn sebab bketa p sebab durg umah ngangkut kehulur hilir iatah bjln tu jadinya smpaikan "loc::" ku slalu ja rah "jLnRya" bri watir...

ie mcm on d 26th tu ku ke umah emm..hehehe rhsia XP hehe basically it's lama udh ku nda k'umahnya butden kn ke umahnya pun sebab wktu tu mmg kn jumpa ia bravizly huhuhu nw i mz ia braviZZ!! n 1 thing dat i mizz oso abt umah nya atu is sebab ada kura2 hehehe dri 1st braya umahnya udh kura2 nya atu jdi perhatian kiut wah ni, makin bsr g tu...wahh~~aku mau>_<


<---- kiutkan kura2 nya ani mcm tau kn begmbar ja



Beside d kura2 anak buahnya turut menarik perhatian ku waa~~makin bsr udh Aimannya huhuhu udh 6bln ani wah nda jumpa Aimannya atu hehehe nda g pemilihan tu wasey suka ku eh!!


Aiman!!!mau cubit2 ehhh--->>

den on 27 mcm biasa ada clazZ den on 28 ermmzz dat's on monday ryte?? hmmph kmana ku ahh monday ptg atu?? hmmph oh yeah i wen ke pantai tungku afta abiz claz itb(atu pun i hv to wait 4 org umah to blik umah cz aku nada kunci umahijau huhuhu alum ku terduplicate) ohwell back to topic:: rh d lowest part of pantai tungku...subhannallah cool ani wah!! liat d ombak nya atu nmpk buat ku xcited kn mandi pntai pulak but den pikir2 kn baju ku tym atu yg ku bawa is bju ALERT ku yg baru ku ambil tym tengahari atu..so nda jua ku kn smpai ati biarkan baju ALERT ku yg masih baru atu buat mandi pantai kan>_< beri kecian jua tu...






den on 2904:: hmmph afta abt 15 min nunggu org umah mulih d tangga finally dtg2 durg bawa ku ke kota batu atu pun sbab durg ada meeting sana so aku yg malas sgt nk sndirian di umah dgn xcitednya aku angkutkn siriku naik kekereta durg...fuhh upa2nya kana heret ku utk naik pelantar alahai~~ klmarin pantai ri ni pelantar kota batu wasey~~bergmbar alam smula jadi jua ku tarus!! hahaha jiwang~~ XP iatah afta panas2 duduk umah org, jln2 ku kepelantarnya fuuhh~~ indah sgt2 buat ku berfikir... blik dri kota batu, tym tu udh msuk maghrib so zooom~zoom~ k.k bwa ku ke msjid air hehehe so apa g aku dgn rajin nya rsa mmg mood bahagia hahahaha alhamdulillah


<-----Pndok d pelantar tersebut p liat awannya g <---subhannallah--->




<---Masjid Air--->

dan hari ini ialah 304 hari ni dgn tnpa apa2 sbab aku dgn rajinnya ambil durg k.k dri tmpat kaja di 2gku afta klaz @4pm, omoz sasat g tu hahaha nasib bek aku ni nda pemalu utk betnya rh org mun nda sasat jalan ehh..fuhhh afta blik2 aga durg atu dgn sweetnya aku bli perfume buat keta k.W cz mcm it becum my responsibility udh utk jga kebersihan keta atu gpun kn qudwah lah tu kiranya(nda bisai wah keta bini2 cemeh smcm>_<) dan jdi lah arini riadahku membersihkn, mencuci, melapping keta tersebut kwengx3 hahaha nasib bek aku ni dri pd species yg minat apa yg lelaki minat buat ie. hehehe aku suka ruah2 keta/ usai2 keta den aku oso suka bab2 keta ani n mcm2 g cuma 1 ja aku nda terkarih kn buat lagi hahaha fhm2 lah sndri... selesai bersih2 keta sgala msa pun masuk maghrib udah soo begagas ku naik keatas dgn baldi2 ku kuikuikui kiut ani wah ngangkut harta sgala hahaha but den b4 ku refresh2 diriku akhir skali ku sapu tangga umahIjau tersbut cz mcm nda ku biasa meliat tangga tersebut berjurit smcm^~^ Qudwah~Qudwah~

akhirnya around 645pm kli ku msuk bersihkan diri pulak hehehe den solat2 dan berakhirlah adventure ku ptg itu cz in d end aku duduk buat blog ani alahai >_< k dat ol jaNei!!!

30408\9:49pm\@umahIjau\song:: Taubat opick\
condition:: alhamdulillah baru stabil

No comments: