Tuesday, April 1, 2008

alert!alert! my 1st april but den hahahaha i baru ja lpas kuar dri toilet!! hahaha tekunci dlm toilet ani wah!! imagine aku dlm toilet kmban2 g tu alahai~~ hahahaha parah2 eh~~ alhamdulillah berkat sabar aku mampu memanggil rakan2 skeliling hahahah parah ehh~~ nasib bek nda pyh call bomba mun inda cuba imagine bomba dtg wit aku kmban2 turun tangga huhuhuhu parah2 wahahaha...

thankZ to Allah cz berikan kesabaran dan rasa tawakal dlm diri mun nda lama udh ku nangiz dlm toilet ahh..n to otherz hostel girl n boy and warden cz helping me to get out of the toilet...upa2nya pintu toilet atu nda blh tutup rapat2 o f not creeechh~~ it gonna lock u inside 4 ever...hahaha d parah thing's dat i oso lock my door kai kunci surung2 atu alahai~~ luckily durg mampu tolak pintu bilikku n menyebabkn kunci surung2 atu patah...while den durg slamatkn aku...

d craziest thing's oso dat aku cuba kuar toilet thru jendela toilet.alahmdulillah masih diberi rsa sabar aku nda buat cz f nda ntah wallahu alam ntah2 ku gugur dari jendela n patah mematah..hahaha evntho cnfident plang ku tu nda kn gugur p kn mencegah lebih baik dri mengubati karang zoop zoop ku gugur krg kana ucap ku cuba bunuh diri alahai nda jua ku mau tu....

nyWy tetap besyukur rah Allah cz avoid aku buat cmtu...thankZ Allah cz in my 1st April menguji my own self punya sabar n tawakal n gv me strengh to believe n yakin dat Allah pasti tolong ^^... it rily is adventurous n xciting n more over it teaches ...k...siap2 hahaha smpt g ku mandi tdi while waiting 4 penyelamat hahaha..relax2 wah..no need to rasa gelisah..kn Allah bersama kita...yakin yakin yakin :)

7:07AM:: sjam ku terstuck dlm toilet hahahaha becali ehh...*^-^*

No comments: