Saturday, April 26, 2008

:+:WeakPoint:+:

Tym ku buat blog ani aku rsa2 kn aku tgh damam wah~~kira baru symptom2 nya baru...

ntah ari ni aku lowbat bravizz mcm nada mood lah, kpala ku pusing n aku headache, badanku panas2 n all those stuff...kurg g beckp 2 hmmph...ohwell

quite moment jua d juniors are hving durg pnya test icc n imm today,kira @ 10 tdi durg icc test n ani afta break @ 2pm dey are hving their imm, quite cncern lah rily ^~^ leceh ehh cncern pasal org ani ehh~~ beri kn menumbuk diri sendiri rsanya huhuhuhu...

myb d turning point start klmrin cz rily bravizly rindu ia klmarin, slahau th kli...waaa~*sniff*sniff* payah th ku ni f carry on cmni ani huhuhu sudah lah thn ani is tahun terakhirku utk membujang kn diri i'Allah n things keep on bugging me mcm penyangat hmmph~~well hv to shut my self up lah ni!!

aiii....headache headache alahai~~dtambah g dgn borg BM ku yg selalu sja ditagih olh cicitnya...

cicitnya:: zie kita antar ahh ari ani the borg BM!!
me:: awu2 ku antar i'Allah
janjiku pd nya ari ni juga ^~^

mslah mengenai borg BM ku ialah aku lgsung nda tau apa yg p2t ku isi didalamnya...lgsung kpala ku bagai terstuck2 tiap kli hndak mengisi borg berkenaan dan idea ku jdi tk mencurah2 huhuhuhu ntahlah mgkin sebab borang tersebut ialah mengenai org yg akan menjadi pembimbingku suatu hari kelak.. dan utk ingat tntg ini aku jdi kaku&malu... tambahan lagi aku mgkin belum bersedia utk itu meskipun bibirku slalu sja menyebut2 namanya...waaa~~beri headache ehh!! nda blh kh biar umi&babah sja yg putuskn buat diriku huhuhuhu..b2l2 penat sgt2 *sniff*sniff*

apa2 pun hrp everything wen out smooth :S ohwell smooth buat hatiku yg msih mencari antidote ani... ceh jiwang th bnr, bowhh payahni~~

k. gtg cz aku ngalih braviZZ rini rily2 ngalih tahap jiwang&damam&sakit ohwell~ moga Allah beri kekuatan...

~SYiF@~ [CnTenT nd CnsisTency... mood workaholic,terus SSI!!]loc:: itb

260408\1.03pm\@Library itb\song:: Kmbali\
condition:: kan damam ordy ku..baru yanah pendiam bangat^~^

No comments: