Saturday, May 3, 2008

:+:berakhirnya April Ku:+:

hmmph 2day 105, n yesterday is d end of my sweet April which mean masa perpisahan is coming soon, huhuhuh no more full gathering with my sweet2 ones butden apa blh buat kn kana cmpakkn ke tempat masing2 iath miatu atu jdinya 2... hmmph pagi ni ada klaz mwa iatah ku awal dtg hehehe kn ngadap emailku iatah sebabnya awal dtg tu p kn berangkt dri umah kul 730am hehehe keahiran g ku bgn tu alahai~~

so dtg2 ku mwa dgn cncentrate nya aku menyelongkar wamp2 dan buat coding heheeh siuk ani wahh buat coding *bahagia* den kn kuar mwa kul 955am so tarus th ku n alert2 berdizcuZZ

wan:: lapar~~
nuneh:: awu makan martabak mau??
yan:: dimana??

azie:: hmm...
liz:: p nada ugama kan??

wan:: wai zie ada ugama??
azie:: ntah ah nda ku tau iatah kn jumpa ia ni...bah naik atas ku dulu ahh jumpa ia..
liz:: ehh zie ikut!!


lalu ku dan lizzie berlalu meninggalkn alert princess yg 3 atu duduk2 depan lab mwa menemui mizz.. mskipun aku enggan mengetahui whther ari tu ada ugama o not cz diri ku sndri lapar mau makan but dgn rsa tanggungjwb ku heretkn juga kaki ku naik ke tingkt 2 dan ke staff mizz n ya~ mmg ada ugama ritu..>_< align="center"><--decision made--/div>


wahh siuk ehh...last2 nya nmpk th lagi mizz kn aku masa di concourse atu (ia kn ke klaz) so apath g aku ma cLiz pun kena masuk klaz atu pun sblum tu aku n liz n bob ckp2 dluat klaz 1f50 atu utk final decision

aku:: bob2 ramai org dlm bob??
bob::(*smbil nyubuk)- nda dapat wah dikira
aku:: bah laju th liz escape p kn huhuhu nda pernah2 wah aku escape ani
lizz:: mana saja ko zie ehh
aku:: hmmph wahh~~~sungguh nya Allah tau apa yg ku buat ani *(dgn kata2 ini aku lantas menarik diriku utk masuk ke kelas ugama pd pagi itu n alhamdulillah ku berbuat sedemikian kerana ada jua info yg merefresh pengetahuan ku) abiz claz ja aku dan liz temui durg alert princess yg 3 yg duduk2 d concourse...


well afta 2 lunch without c lizzie p kmi jnji kn jumpa at 2pm krg hehehe so kmi 4 alert princess pun lunch ke ahantai...batah yo service nya beri malas smpaikan org yg dtg serentak sama kmi pun liat2 rh kmi bila order kmi smpai n kn abiz udh*beri kecian ehh*o blacklist ahantai gadong k...service nya batah ahh~~
hujan~~hujan msa kmi mkn2 atu heheh best lah mcm sajuk ja...den abiz makan kmi meredah hujan diluar dan odw blik tu aku gmbr2 sgala binatang2 yg melakat2 n ada dlm keta chacha atu hehehe cute jua kataknya atu kwengx3
<---binatang dlm keta c yan-->






hmmph ohwell dat's all yg terjdi cz lapas tu msa smpai itb aku pun meeting sdp~~hehe blik kul 5 kli huhuhu akhir yo~~ k..dat's it janei~~
<---gambar kmi odw blik itb afta lunch--->


p/s:: Ketaku basah tym blik itb ahh huhuhuhu kecian ehh~~adakh sweet aku atu lupa tutup jndela b4 jln lunch wahuhuhuhu~~

No comments: