Tuesday, April 29, 2008

:+:BintangHati Masing2:+:

~SYiF@~ [percaya pd jnji...take care k, sma2 kita pegang pd jnji]


dlm beberapa hari kebelakangan ini hubungan ku dgn seseorg bertambah baik, communication kami pun smakin ok, lagipun ianya seperti lama sudah diriku tidak berbicara dgnnya mahupun mengusut dgn nya atau pun menunjukkan rasa risau ku pdnya namun setelah satu kejadian menimpa dirinya, diriku jdi sgt2 risau dan rsa gelisah...

sudah terlalu lama perasaan khuatir sedemikian tidak timbul pd diriku..kli terakhir yg dapat ku ingati ialah kala di kuantan dimana terjdinya accident yg meningkatkan tahap keteguhan&ketabahan diriku dan ramai lagi yg lainnya... Dan baru2 ini pd hari sabtu 260408 tengahari lalu skali lagi perasaan ini timbul, mengoncangkan kerelaxkan diri ku dan yg lainnya, menimbulkan kerinduan yg teramat sgt pd diri ini utk bertemu dgn nya ditambah lagi dgn pertemuan yg direncanakan olh Allah pd petang selepas kejadian itu kala dirnya bicara ::

"Andai Allah tarik nyawaku tym atu, aku redha" tersentap hatiku mendengar bicara nya kala itu, ingin gugur air mataku mendengarnya "masya'Allah..Subhannallah" fikirku dlm hati...tergoncang diriku dgn rsa redhanya utk pergi menemui ilahi..andai yg tertimpa padanya itu menimpa pd diriku akan apa ku lakukan??

selepas incident itu aku smakin ingin dekat pd-nya, sgt2 rindu akannya huhuuhu malam 260408 itu dirinya berlalu meninggalkn brunei dan meninggalkan hnya 1 pesan "Andai kita tolong agama Allah, Allah psTi tolong kita"...dan kala ini aku ingin temui dirinya..sgt2 rindu...

Kala terbuai dgn rsa rindu ku aku tersedar bahawa dlm hati kita ini miliki bintang hati masing2...bintang Hati?? seperti mana cerita yg sering kali durg nuneh bicarakan "MyLuckyStar" setentunya kita juga miliki "BintangHati Masing2"...bintang hati yang akan buat kita teringat tntg hal2 yg penting dlm hidup kita...

aku juga miliki bintangHati ku sndiri dan aku amat berharap BintangHatiku itu akan jdi milikku slamanya jika di-izinkanNya... BintangHati yang akan sentiasa menerangi hidupku dan menceriakan ku kala ku jatuh...

Sebut tntang ini buatku ingin menukar nama blog ku kepada bintang hati masing2 hehee... adakah korg sudah temui bintang hati korg? aku sudah temui nya dan aku ingin gengamnya dgn sedaya upaya kerana dalam hati kmi ada 1 janji dan kerna jnji itu kami ingin sama2 pegangnya dan tunainya...

BintangHati-ku Sinar Bahagia buatku...Perjalanan&matlamatku hanya lah diri-Mu *hugzz* terima kasih kerna kasihmu ini *hugz*

290408\2:21pm\@itbLibrary\song:: kmbali\

condition:: alhamdulillah*^-^*

No comments: