Saturday, May 17, 2008

:+: ALERT!! RESTLEZZ APOLOGIES:+:

Pada hari jumat minggu ini dat's on d 165 baru2 ni, scara tba2 rkn ku, bob chat dgnku yg dri chat nya itu buat ku terkejut dan hairan cz ianya berkenaan dgn hubungan kmi ALERT princeZZ...

bob:: Zie kmu ada mslh kh dgn alert??
zie:: huh?? mslh?? mksd?? i dn't know ahh, rsa2 ok ja..
bob:: nada i jz bca dri blog..
zie:: blog?? mksdnya??
bob:: hmpph f u guyz nada mslh den oklah...
zie:: hmmph...mslh??
bob:: yep u shud read durg punya blog, well it 3 part plang dari d 3 alert..
zie:: owhh ykh?? hmmph wat do u think of it??
bob:: i think its *tut..tut..tut*

bgitulah serpihan chat ku dgn bob yg pd petang itu aku ambil keputusan utk mmbaca blog2 d 3 alert namun disebabkn ksibukkan ku yg pnjg dan slalu saja tk dpt online akhirnya ari ni barulah ku berpeluang mmbaca blog2 berkenaan yg milikki 3 part....smua nya dari d 3 alert each...

part 1 by alert teaser::
pada hari ini aku telah membuat sejarah pertama ku di kuliah. aku menyamal and marah arah orang yang inda ada kena mengena. im sorry =s especially c hardi. terasa pulang ku yang ku marah arahnya padahal ia inda jua buat salah. ngok jua tu aku ah *sigh* selalu aku ani terkenal dengan pemarah ku.. yes terkenal dari segi orang seperti wan, nuneh, HK dan yang lain-lain tau lah hehehe its just kinda disappointing when you have friends but you can't really rely on them. close friends should i say. where we spend most time together in school. buying things for each other. doing work together. well, we used to. but now hardly. i dont mean to say i dont like them.. tau plg ku yang kami ani andang kadang2 jahat. thats what ada orang cakap. cause mengalert orang saja kraja kami. but indakan pasal atu kamu inda mau sama kami kan? so, could you state the reason napa macam kamu inda brapa mau sama kami atu kan? why sometimes when you faced a problem, you dont wanna share it with us. aren't we your friends. paling kesian aku lah. kisah2 kamu banyak aku inda tau. when i you ask pun nada kena gitau. so aku pandai2 saja sendiri mengurik mengali dengan dalam di lobang jamban ah. macam you have your love story. the problems you faced. do you expect i dont understand who do you mean? indakan selama aku bekawan sama kamu ani aku inda tau apa2. macam si palui jua ku tu.. i was kinda upset lah. padahal tani macam ke tahap rapat sudah. kamu inda suka aku kah sama kamu? am i annoying in some kind of way? or too busy body? pemarah berabis and moody? macam asi2 kan sama kamu. i know dulu i wasn't so close with you guys since aku macam semua tune ku masuki. nada kawan tetap lah setiap masa ku sama atu saja. but now aku macam jadi rapat sama kamu. selalu sama2 n stuff. inda ku faham lah whats happening. we are friends. friends try to understand each other. friends help each other. am i your friends?well, you know who you are. malas ku cakap sudah. bukan plg ku marah. faham2 lah sebagai kawan ani. macam bukan kawan jua. orang iski kamu inda iski. inda ku faham lah. aku minta maaf lah kalau aku ani menyakitkan hati kamu, menyusahkan apa...

ALERT?? part 2 ::
wAT Happen 2 prince'z ALERT???... Seem lyk ada aura2 nya dat durg mulai menjauhi kmi.. Hmmmmmm.. y?? a vry BIG Y?? i would lyk to continue + i wann 2 add up abit story lh psl apa my fren'z ani moody.. yg menyebabkan ia nda mkn tgt ari.. cian ehh my frenz ahhh.. kmi offer udh ia but moody nya really kuat dat tym..yg pelik + ganjil nya we 're de one pujuk rayu ia... (ukan jua kmi punya salah ehh!!)Hhmmmmphhh.. antah lh nda ku tau.. itz really2 membari dispoint'ed bnar lh; ya tah nama nya kwn nie.. which der actz lyk we 're ok.. but we hurtz inside. :( my frenz atu lh yg parah. apa tah erti kwn sbanar2nya kn?? napa perlu br'rahsia... or we 're not ur frenz lh, ukan level yg sma kli.. ku akui jua lh we do abit noty jua... (",) AnnooOoying.. which we LOVE 2 ALERT pplz...if dulu we do hang out together2 msa ani hmmmmm.. pyh wahhh.. i really dnt have any commentz 'bout dat.. i hate being nice yo!! mun paham bisai. but i dnt thinkz der under stand. Wat happen kan?? y we lyk diz?? y u change?? yyy??
Click diz to read de real story : ALERT Part1

ALERT PART 3 ::
Helloo..Now I wanna add some from blog ofALERT ENERGETIC(Wan) and ALERT TEASER(Chacha)..On that da, aku marah bravs to them sal ia buat my fren moody and belapar..Kononnya concern sal parut kwnku, tpnya dsebabkan perangai durang yg siuk sendiri atu membuatkan kami annoyed with them..Kenapa kan durang mesti berubah perangai atu..AKu masih ingat hati atu, durang mcm nda bedusa wh..sudah tah ia liat kwnku tu moody tapi durang tinggalkan g saja tu eh...kawan apa tu..Penting lagi cinta durang atu dari kawannya ni kah??Aku merasa durang atu cuba menjauhi diri dari kami saja..tapi mun ada something yg durang mau, baru th kan adacari kami..aku marah ni masani...Sudah tah selalunya yang iski makai barang sama2 is just 3 powerpuff, ngalih aja planning kan mau semua barang sama, tapi ahirnya 3 powerpuff jua ganya yang iski tu..Kalau bulih to ALERT yg kami maksudkan atu, ubah tah perangai..Peranan kawan ialah:1. Menghadapi masalah sama2 and sharing sama2..2. No secret among them3. Do not say thank you4. Take care with each other..5. Antah nda g ku tau..Hee..

komen slepas membaca?? hmmph mula2 skali obviously aku terkesima mmbaca nya dan aku mulai fhm apa mksd komen cbob...

sblm apa2 aku mohon maaf atas sikap dan perilaku dan apa2 rahsia yg wujud shingga kn teaser rsa sgt sedih hati dan rsa aku&alert yg 1 lagi seolah2 ingin jauhkan diri dan membuat rsa bahawa kmi tk menyukai nya...ingin minta maaf juga pd d other 2 alert cz kmi bersikap seolah2 kala susah baruth kn ngunjar kwn& kala timbulnya pemikiran bahawa kmi kini berubah sikap ingin jauh dari kmu smua..betul2 minta maaf...maaf sgt2 pd teaser juga sebab kmi bersikap s'olah2 tk ambil tau sedangkan sebtulnya(), maaf pd lovable sebab sikap kmi s'olah2 "cinta itu lebih penting" sedangkn sebtulnya(), maaf pd energetic sebab sikap kmi s'olah2 kmi brubah sikap sedangkn sbtulnya()

fkr2 punya fkr mgkin smuanya kmi akui salah kmi....dimana kmi jrg lagi bersama kmu dan jrg spending tym sperti slalu dgn kmu shingga timbul isu ingin jauhkan diri...maaf sgt2..

namun trima ksih sebab bersikap jujur mskipun diri ku sdikit terkilan dgn luahan melalui blog ini sedangkan hal tersebut patutnya diluahkn dgn face to face...dan aku mengetahui bahwa hubungan kita serta perasaan korg melalui kwn ku yg nyatakn meminta ku baca blog korg klu tidak, aku smpai kini tk kn mengetahui mslh yg wujud hingga akhirnya wud lead kepada hal "aku tk tau knapa,sebab aku tk baca dan hubungan kita jdi mcm seolah2 tiada apa2 terjadi"

jadi aku minta maaf skali lagi..betul2 minta maaf, mgkin liz juga belum tbaca blog korg2 itu jdi aku mewakili dirinya utk meminta maaf...

k.smpai sini sja dulu..cz kn slebihnya akan di ungkapkn kala kita bersemuka...sejujurnya zie ingin gto bagi zie

"hubungan persahabatan yg akrab itu datangnya dari hati"

spertimana korg zie dan juga liz juga menghargai hubungan yg terbina antara ALERT kerana ianya syg yg timbul sebab hati bkn sebab hal2 lain...harap kita dpt bertemu dan berjujur dgn 1 sama lain bila bertemu di skulah esok...zie mengharapkn sgt2....

185\1:19pm\@umah\song:: none\condition:: ???

No comments: