Friday, July 4, 2008

:+:My Pic Updates:+:

"Awu zie pedah2 wah ko ngambil gmbr nda jua ko publish rh blog mu" kata2 teaser mencuri mendengaranku. hehehe memang tepat bagi gadis tinggi itu berkata2 sedemikian kerana memang diantara ahli ALERT akulah yg paling malas utk mengupload gmbr pd blog ku meskipun begitu rajinnya aku mengeluarkan mobile ku dan mengambil gmbr2 manusia2 dan kejadian yg berkaitan dgnku. hahaha kerana mmg aku mls menunggu saat2 gmbr tersebut diupload dtambah lagi dgn keperluan utk mengupload gambar aku kena menghabiskan berminit2 dhadapan laptopku memikirkan gambar apakan yg perlu ku upload..fuuhhh~ leceh amat...
namun kali ini ku rajinkan mengupload gmbr yg sekian lama ku peram.

::Gmbar dibawah ialah gmbar2 yg ku klik kala di PDI (pusat dakwah islam)::


::bangunan2 di KJK::
:: Bunga yg menarik hatiku kala ini ::
:: Bangunan PDI ::
hahaha tgk betapa malasnya aku upload gmbr belum g papa aku sudah letih...well gtg cz kn g mandi g...hehehe been totally dazzy tiz morning cz aku telah jujur dgn diri sendiri skrg yg dpt aku pkrkan ialah meraih bahagia dgn kebolehan yg Allah berikan ykni kebolehan berfikir utk diri sendiri as our happiness lies upon our decision^^
6:44am\5708\@home\song::Truth,Cry and Lies\Condition:: May Allah help me in becoming stronger in my determination of ending a relationship cz hatred is rily difficult

No comments: