Monday, July 7, 2008

:+:Mksd Ungkapan:+:

"U noe Zimh, once u dclre dt u lyk sum1,its hrd 4 u 2 4gt him!&highner chance 4 u 2 b frustrt8!zimah, its x wrng 2b fal inluv, but we hv 2 control it. Aku udh trima pdhnya. i dun 1 u 2 feel d sme way. i noe u jnisnya emoC. aku tkut f u gt frustrt8, u will lose cntrol."07:04:39pm 27-06-2008

Msg ini ku trima dri cicitnya pd 1 ketika. ntah kenapa aku smpai kini belum lagi mendelete msg tersebut untillah malam ini kala ku buat blogku.

Kala ku dpt msg ini aku bfkr yep mmg aku jenis yg emosi dgn byknya lebih2 lagi jika ianya berkaitan dgn hal2 hati*para2 ahli ALERT lainnya mgkin juga fikirkn mmg aku sensitif bab haTi* malah ku akui bahawa terdahulu jatuh bangunku jua kerana bab2 haTi.SEDIH~~

Namun jelas masa ku mendapat msg ini aku dlm diam ketawa, entah kenapa, mgkin sebab hatiku yg telah mula FED UP, yg pasTi apa yg ada dlm diriku kini beberapa hari kebelakangan ini ialah kekosongan dlm diri. Aku tidak mengharap,bahkan perasaan yg dulunya panas kini HanCuZz dan aku tidak sesalinya. Kini biarlah apa yg berlalu itu berlalu, yg nyata Allah beri ku peluang utk baiki diri dgn sebesar2 mujahadah....


Republik - Sudah Cukup

mungkin hati ini tak ingin kau kembali
namun mimpi ini selalu aku banggakan
dan di saat terindah bersama dirimu
kan selalu ada di setiap jejak langkahku
* dan tak pernah aku sesali cintaku untukmu
karena bagiku tlah milikimu sudah cukup untukku
kemanapun aku pergi selalu sepi tanpamu
dimanapun aku berpijak selalu hadir bayangmu

kuteteskan air mata ini untukmu
saat kau lepaskan cintaku untuk dirinya
dan di saat terindah bersama dirimu
kan selalu ada di setiap jejak langkahku
repeat * [2x]
tnpa ku sedari sementelah hidup smula kini aku jdi zombie smula..Aku cuma ingin segera kembali pada ilahi, mencintainya dan mendapatkan redhanya mskipun cinta dunia ku terluka berkali2 asalkan cinta akhiratku terus mekar di hati, aku sggp berkorban


WALA GHOLIB ALA LLAH
*TIADA PENAKLUK MELAINKAN ALLAH*


[syd naquib al artas asyam 9 arum90]
1023pm\7708\@home tutong\song:: sudah cukup\condition:: kusut kerana aku di gigit nyamuk saja sejak balik tutong ani abz bah badanku kana gigit (^~^)

No comments: