Sunday, July 6, 2008

:+:Inginkan sebuah cerita:+:

WAAAAAA!!!! tanpa ku sedari ianya sudah bulan JULAI. dan bila mana ianya JULAI cerita yang ku nanti2 kan pengeluarannya akan diedarkan sekitar hujung bulan ini. Cerita berjudul SANG MURABBI yang miliki subtitle MENCARI SPIRIT YANG HILANG. cerita yang cukup ku nanti2kan wahhuhuhuhu harap2 ianya akan keluar lebih awal dari yang dirancang...jeng jeng jeng. tidak ku pasti kenapa aku menyukai movie yang satu ini, namun ianya cukup memperkuatkan hatiku semenjak aku melihat trailernya.

huh?? bagaimana aku tau cerita ini? mgkin lebih jujur lagi jika ku katakan aku baru teringat tntang movie ini swaktu melihat trailernya d laptop kMar dan kala itu KWaN tiba2 menjerit "ehh, bknnya ani movie yg msih dlm buatan masa kita pigi indon last tym??" mendengar itu tba2 aku teringat..yep pd waktu msa lawatan kami di indonesia tahun lepas mmg rakan2 di indon sedang dalam situasi ingin siapkan movie ini. tk sgka tk lama lagi ianya akan disiarkan. betapa harap sgt2 brunei akan ada mengeluarkan movie ini kerana seriously aku mau!!! Aku mau simpan 1 DVD on it kerna ia bkn seperti cerita AYAT AYAT CINTA yg cukup jauh dari novelnya, movie SANG MURABBI ini lebih mengikut fikrah pd pendapatku, lebih memberi smangat. i'A

hehehe diam2 aku sudah punya hasrat utk miliki nya..seperti mana aku miliki cerita2 yang jdi tontonanku kini seperti SALAHUDDIN&lain2nya. Cerita yg lebih bersifat muhasabah diri. mungkin pelik namun lantaklah apa kata2 org kerana yg pasti aku ingin milikinya!! Wlu apapun pasti mahu milikinya jika Allah mengizinkan...JAYO!!!

No comments: