Tuesday, March 25, 2008

:+:NgaP~NgaP:+:

Assalamualaikum XD

Baru2 ani blik rumah@22ng atu pun on friday*takeaway dri umah emmy*&oso on sunday morning*afta bbQ dat nyte@mglait* heehee jdilah...well kn, kn bercerita lh kjap aku lapar wah kn makan maggi tym2 pkr kn 2pic ani, pkr2 ada th ni stok mee ku upa2nya ttinggal@umah ijau dirimba alahai^~^ ohwell tym2 kn beliur makan ani wah hehehe...

hmmphH kelmarin kn 240308 totally ilang mood ku wahh 1 reason is akhir dtg~ 2nd reason is i'm vored while d 3rd reason is i'm feeling discomfy...Alert!! alert!! mcm org dkat ari sja hahahaha so mcm klmrin atu kurg lah aku sma durg alert princezz, bien girlZZ hehehe phm2 org dkat2 ari smasa hahahaha
Tghari atu ada hal smasa, need to jumpa org...ada hal hndk dibincang kn hmmph kn ckp settle alum jua alahai~~
2day oso bila aku ckp "aii kecian ehh menangiz th ku ni 24 jam"
Mai'e ckp 2day---> "nda jua nmpak air matanya" hahahaa baru yanah beri kan menerajang...hahaha bnr th species terancam...hehehe*jz playing*

More n more hahaha BLik HoSTEL!!! yohooo hmmph nda jd main badminton bkabun dulu, alahai~~frust ku ehh...p kn aku mau blik raket baru wahh~ heee wanna see hw's my smash n oso my hand movement cz it been a while hvn't play it >_< waaa!!! i mizz my badminton period but ryte now kena bina stamina n kekuatan kaki&lutut dulu...JAYO ZiE!!! GANBATEH GANBATEH NEI!!!

Hehehe k.chau dulu b4 org start ckp im writing an essay not a blog hahaha*rcntly ani mcm org ckp aku buat essay wahh!! sedih eh* kwengx3...JaNei!! *^-^*

250308/5:08am/@hsTel/Song::TaqWa(opick)/Condition:: alahai~curi wireless lagi aduidui...beri menangis ehh 24 jam XP

No comments: